Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~3dpi | użytkownik

imię i nazwiskoMarek Frankowski adres zarejestrowany03.06.2011 @16:58:47 ostatnio na stronie16.12.2016 @17:17:34



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.3dpi.pl
digarty174 komentarze785 posty na forum21

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~rabbi02    06.02.2017 @13:44:38
Ładne to mało powiedziane... Twoje prace są świetne !
~Mario87    01.02.2017 @17:32:33
Fantastyczne prace Zostaję tutaj, na stałe i pozdrawiam
~Blik1976    22.05.2016 @10:59:13
Cała przyjemność po mojej stronie
+johnnykasza    03.12.2015 @12:55:05
jak ktoś wyłoży kasę to mogę i cztery napisać.
~feston    02.12.2015 @17:18:52
A masz racje, by w końcu stworzyć tego rodzaju dzieło.
Świetne. Raz jeszcze mowie: dalszych sukcesów!
_______
To miłe gdy nasza pasja, staje się przydatna innym.
Ów czas pojawia się sens
http://foto-eston.com/
~MalariaArt    23.05.2015 @03:21:12
Fajna galeria
~qrpati    12.05.2015 @18:00:46
niestety obecnie nie posiadam tabletu^^ ale jak tylko mi się uda go jakoś zdoby na pewno będę nad tym pracowa
~wyimaginowana    28.04.2015 @08:14:33
świetna galeria!
_______
zamiast kontemplować urok słowa 'bunt' tylko pluję kątem ust*
~Fenrig    11.04.2015 @23:21:49
Wieczorne podziękowania za wizytę Pozdrawiam
~Mateush85    25.03.2015 @08:47:33
Dopiero zauważyłem, że pisałeś
A robie pare mniejszych projektów, no i komiks się szykuje
~RaV89    04.11.2014 @11:48:39
dzięki :D
~Kall    05.10.2014 @00:33:48
dzięki !
~ewichan    25.09.2014 @14:20:45
Hehe z samego rana? 3-cia to środek dnia
~Ryudo    19.09.2014 @22:33:57
Heh,,, to jak remont skończę to pomyslimy
~Cremia    15.09.2014 @13:18:46
Ooo jak dla mnie od razu lepiej

Co do uwag - nie ma za co. Nic tak nie uczy jak konstruktywna krytyka. Dobrze jak ktoś wie jakie błędy popełnia ale często też się nie wie i błądzi, aż ręce opadają.
Eh pamiętam te długaśne komentarze pod moimi pracami na digu gdzie wszystko miałam źle Dla mnie to była nieoceniona pomoc, tyle się wtedy nauczyłam. A i tyłek się utwardza

Pozdrowienia i powodzenia w robieniu skilla
~Alvarez    10.09.2014 @09:54:10
~Ryudo    09.09.2014 @23:43:50
swiąteczna wersja powiadasz... chyba się podejmę w wolnej chwili :D
~boros2    26.07.2014 @18:29:23
Ja wiem To jest najcenniejsze
~Margoo899    18.06.2014 @01:15:38
Dziękuję za podesłanie linka do strony Skorzystam
~darik    06.06.2014 @21:52:58
Dzięki za komentarze, obiektyw to SIGMA 400/6.6 APO Telemacro
_______
~Blik1976    30.05.2014 @11:13:50
zupełnie dodatkowy i póki co przeznaczony tylko do netu pinup. Zapraszam na stronę projektu: https://www.facebook.com/Blerkomiks
~molp    09.05.2014 @23:38:55
Dzięki, zapraszam zapraszam
pozdrawiam
~Mateush85    30.04.2014 @14:13:53
Thx!
~Ryudo    12.04.2014 @19:26:07
Dzięki za obszerny komentarz - To styłu to nie światło tylko dziadoska prześwietlona etykieta na butelce a krople to był strzelony w ciemno efekt cząsteczkowy - tutaj jest mój problem z nauką blendera, że większość rzeczy na scenie widzę jak wyglądają dopiero na gotowym renderze (w tym przypadku 7 godzin). Wiem, że jest źle i wiem jak poprawić - ale zwyczajnie nie mogę sobie pozwolić by na kolejne kilka godzin stracić komputer :D
~LERUE    11.04.2014 @11:25:16
sluszna uwaga! dzieki poprawie pozdrawiam
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt